Kızlar 29+1 im , 2 gündür acık kahve lekem geliyo , geciyo gibi oluyo ayaga kalkınca geri geliyo , doktora gittim bebek baş aşağı pozisyondaymış , doğum pozisyonunu almıs erken doğum riskim var , bu yüzden mi yoksa üşüttüğüm içinmi lekelenme devam ediyo yaşayan varmı , nts de bi sıkıntı cıkmadı