Bir gün buraya yazacağım asla aklımın ucundan geçmezdi evet hamileydim ama sanki hiç yapamiycakmisim gibi geliyordu ama şükür nasip oldu yazmak. Arkadaşlar ilk olarak kimseyi niyetim korkutmak değil ama doğumum çok zor oldu kimsenin doğumu aynı olucak diye birşey yok tabi Rabbim o yolda kimseyi koymasın eşim sabah ise gitti benim ağrılarım yavaş yavaş başladı ama bu farklı bir sanciydi sürekli lavoboya gidip geliyordum sancı bastiriyordu ama gidip gidip geliyordu 1 saate 1 akşama kadar dayandım eşim işten geldi sancım hala vardı duş alıp dinlendim geçmedi ne yaptıysam sonra en yakınındaki hastaneye gittim doktor baktı bebeğin kafası aşağıya iyice inmiş dedi açıklık 3 cm olmuş dedi nst de sancım aralıklı aralıksız gelip gidiyordu. Sonra doktorum git evde çek biraz sancini dedi eğer şimdi gidersen kendi takip olduguun hastaneye çok acı çekersin dedi bende eve geldim birden nişanım geldi panik oldum biraz ama evde sancı çekmeyi hemen hastaneye gitmemeyi tercih ettim saat artık iyice ilerlemisti herşeyimi aldık yola çıktık hastane eve 30 dakkikaydi gittik her neyse doktor muayene etti açıklık 2 cm dedi korkudan kapanmış rahmim 1.5 saat yürü gel dedi yürüdüm gittim tekrar muayneye açıklık 3 cm olmuş daha sonra yatışım yapıldı ama ben çok ağlıyordum korkuyordum ailemle vedalaşıp çıktım yukarı yattım artık sacilar iyice vurmaya başladı tabi saat gece 2 duramıyordum artık sabredilcek gibi değildi nst zaten karnımı taş gibi yapmıştı artı çok sancım vardi ama açıklık ilerlemiyordu aynı 3 cm de kalmıştık artık sabaha doğru dayanılmaz haldeydim suni sancida takıldı çıldırıyordum sancidan doktor geldi suda doğum yada epidural anestezi istermisin dedi ben sırf çok sancım var artık biraz azalsın diye epidural istedim oldum agrilarim biraz hafiflemisti sonra uyumaya başladım biraz sanki değişik olmuştum sonra 2 saat geçti ve tekrar hızlandı sancılar anestezi geçmişti çünkü tekrar yapıldı ebem geldi beni duşa girmemi söyledi duş aldım sonra doktorum geldi bir anda beklenmedik zamanda suyumu patlattı biraz daha zaman geçti doğum dedi bir anda herkes içeri girmişti olayın içindeydim ama sanki değilmişim gibiydi şoka giriyordum sürekli 4 yada 5 ikinmada bebeğimi kucağıma aldım şükürler olsun dikişim atıldı kesi atıldı ama dikişim çok fazla Oldu 2 saat sonra normal servis odasına alındım ve 4 gün hastanede yattım şükür çıktım bebeğimde bende iyiyiz Rabbim sizede kolaylık versin . Lütfen anlattıklarından etkilenmeyin böyle anlatmak istemezdim ama buraya yazmanın da bir heyecanı vardı benim için aylardır bu anı bekliyordum. Hakkınızı helal edin çok uzun oldu sormak istediğiniz soru olursa cevaplarım ❤️❤️