Bugün doktor kontrolüm vardı. 25. Haftadayım. Doktor Şeker yüklemesi yaptır yada yaptırma dicekti. Herşey normal olunca yaptırmaya gerek yok dedi. Ama bundan sonra şeker olmayacağı anlamına gelmez dikkat etmen gerek dedi. Bugüne kadar 4 kilo aldım, çok dikkat etmiyorum ama abartmıyorum da yemeyi. Normalim yani. Ama doktorum karbonhidrat ve şeker yememeye çalış diyip duruyo en başından beri, çünkü 72yle hamile kaldım ve kilo alma hakkım az. Ama benimde en büyük zaafım yemektir. Hayatım boyunca hiç bi zaman diyet yapamadım zaten. Ben yaşamak için yemek yiyenlerden değilim, yemek için yaşayanlardanım resmen. Doktorda Yeme demiyorum ama mümkün olduğunca az ye diyo. Ekmeksiz doymuyorum, 2 güne bir azda olsa şekerli bişiler yemek istiyorum. Bu hep böyleydi. Doktor öyle dedikçe eşimde resmen ağzıma giren lokmayı sayıyo 😒 huzurla bişi yiyemiyorum. Yediğimden de bişi anlamıyorum. Sürekli tepemde birisi ağzıma bakıyo gibi hissediyorum 😄 içim şişti gerçekten. Napıcam bilmiyorum. Var mı benim gibi dikkat etmesi gereken ama edemeyen 🤦🏼♀️ Akıl verin bana.