Annebebekli Merhaba sevgili anneler gaz sancısı için tavsiyeleriniz var mı 20 haftalık hamileyim. Teşekkürler
tugbao Annebebekli bana doktorum rezene cayi onerdi. denemedim henuz. aksamlari cok sikintili oluyor 😓
Zelsonr Aloneanqel Aynen valla bende 19+2 yım bende tutamıyorum hatta büyük bir imtihan gibi abdest konusunda çok zorlanıyorum🤦😞
Aloneanqel Zelsonr evet sıkıntı oluyor abdestte. Benim dakika başı geliyordu , tutmak zararlıymış saldım gitti. Bombaladım evi 9 ay 😅 doğum yaptım 2 ay da öyle bombaladm 😂😂
Aloneanqel Zelsonr 40 ım çıkana kadar vardı 😅 sonra yavaş yavaş geçti sanırım. Şimdi 3 aylığız çok şükür geçti 🙈
tugbao Aloneanqel yok yok oyle degil 😂 atiyorum hamile kalmasaydin ayin 12sinde adet olcaksan o donemde daha fazla oluyo diyorlar. kocakari uydurmasi mi bilmiyorum 😁