Prensess_annesi Bu nasıl ağırlık bu nasıl tembellik kızlar sizde de var mı her defasında bugün çantamızı hazırlayacağım diyorum ama yattığım yerden kalkamıyorum. Her gece ağrılarım oluyor bu kız erken gelecek yarın halledeyim diyorum gündüz ağrı olmayınca amaan yat diyorum ☺️☺️🤔😍🤦♀️🤗
Eliffff Prensess_annesi aynı bende öyleyim canım parmağımı kaldırmaya dermanım yok.çalışıyorum birde hala.malum totel izin 16 hafta doğumdan önce nekadar az kullanırsam okadar iyi benim için
Prensesoykum Prensess_annesi bende 31+1 bu haftaya kadar çok iyiyim artık bende ağırlaştım yapamıyorum hiç bişey 😊
Prensess_annesi Eliffff kesinlikle öyle çok yorucu değilse işiniz döküntü olmaz inşallah. Birde okuduğum bir yazıda bütün gün yatarsak uyuşukluk daha çok binermiş üzerimize bende yatıyorum valla 🤦♀️
Prensess_annesi Kubra_dmrr aynen öyle bende adanayım birde üzerine sıcağı fena. Çok tembelleştim çoook 🙅♀️🤔🤦♀️
Prensess_annesi [bilinmeyen] ağrı değil kasılma ve sancı özellikle geceleri bir taraftan bir tarafa döndüğümde yattığım taraf kaşıkta aşırı bir iğne batması oluyor sormayın valla
4283eslem Prensess_annesi bu ilkmi gebeliginiz daha önce karun ici ameliyat gecirdinizmi aynı durum bendede var ama bildiğim kadar bu önce karin ici ameliyat olduysanız yapışıklık oluyormuş bebek büyüdükçe açılınca böyle acı oluyormuş
Furkan35 Prensess_annesi benim de öyle gece kasık Ağrısına uyandım ki tuhaf bir ağrıydı acı gibi. Dün de 3 kez belime bir bıçak saplandı sanki
Prensess_annesi Furkan35 şuanda da kasılma hissediyorum zaten bebeğim direndi ve ağrılarım var Allah yardımcımız olsun