Kızlar merhaba, bugün fark ettim sağ kolumun omuz hizasında çok minik bir sertlik fark ettim dışardan da hafif kızarma vardi. Aci yok korktum kotu birsey olabilir mi? Anneme danistim da benimde aynisi vardi doktor eger acir veya çoğalırsa gel demis. Cikamiyoruz da icime kurtta düştü 12 haftalık ta gebeyim. Küçüklüğü nasil desem bir zeytin çekirdeğinden de minik yarisi kadar.