Arkadaşlar merhaba. 30+6 haftalık hamileyim. Bu hafta bebeğime ilk alışverişini yaptım. İlk aylar kullanacağım atlet, tulum vs aldım, 1-2 ve 2-4 ay olarak karışık aldım.
Ürünler geldi ama ilk gebeliğim, gözüme o kadar küçük geldiler ki ben şok 🙈😂 kalıpları dar mıdır, markanın ürünlerini kullanan annelerimiz yardımcı olurlarsa ona göre hareket edeyim. Alışverişi annemle yaptık, bedenleri falan o söyledi, en az 3 4 ay kullanır diye. Şimdi görünce ay küçükmüş ama ben sizde bu bedenleri kullandım olur diyor. Kızım olacak, biz eşimle minyon yapılıyız. Çok iri yapılı bebek olmaz heralde ama aranızda kullanan varsa kalıplar küçük onu ancak 1 ay kullanır diyen varsa gerekirse iade edeyim.