29+3e teyim ve +15,5 kilodayım 🤔 bio oil kullanıyordum hiç çatlağım yoktu. Fakat bitti ama kargom bayramdan sonraya kaldı sanırım iki gündür sürmüyordum ama arka basenlerime hiç sürmedim açıkçası aklıma gelmedi bu sabah bide göreyim popom ve basenlerim çatlak içinde 😦 göbeğim ve ön bacaklarım da şuanlık bişey yok ama hemen aktardan kantoron aldım kargom gelene kadar kantoron işe yarar mı ?çokta fena kokuyor hala miğdemi bulandırıyor kokusu var mı kullanan ?