2 gün aralıklarla yaptırdığım testlerde sırasıyla 49-32-10 ve son olarak 8 değerlerini gördük. Halen dış gebelik riski var mıdır? Kaç gün oldu henüz sıfırlanmamış. 10 değerini gördüğümüz gün yoğun pıhtı şeklinde kanama oldu ama sonra azaldı . Kimyasal gebelik sürecinde sizlerin nasıl sıfırlanmıştı?