Oznurdeniz Kızlar tetanoz iğnesini dr umuz mu yazıyor , direk eczaneden mi alıyoruz, sağlık ocağı yazar mı Nasıl oluyor ??
Cmr2012 Oznurdeniz sağlık ocağına gidip tetanoz iğnesi vurdurucam demen yeterli canım almıyorsun direk onlar yapıyor
Mlkplt Canım dün ablam vuruldu direk sağlık ocağına gitti vurdular iğne filan almadık yani doktor da yazmadı
gizzemozturk Canım sağlık ocağı gebeliğini takip ediyorsa aşı olacağın zaman gidiyosun onlar direkt aşını yapıyorlar bi yerden almana gerek yok☺️ Eğer sağlık ocağında takip etmiyolarsa doktorun aşı olman gerektiği zamanı sana söyler sen gidip sağlık ocağına söyleyebilirsin ☺️
Cmr2012 ElifAkkayaKapucu doktorunuza sorun ama genelde her gebe oluyor 20.haftada 1. 24. Haftada 2. Yapılıyor Doğumdan sonrada 3. Doz yapılıyor