Kızlar Merhaba
14+2 haftalık hamileyim bugün öğlenden beri karnımın sağ tarafında baskı gibi birşey hissediyorum arada bir sızlama gibi yapıyor sonra geçiyor şiddetli değil sadece bugün olduğu için takıldım normal mi acaba ilk defa oluyor biraz daha geçmezse doktora gitmeyi düşünüyorum.