20.haftamda olmuştum.Sağ bacağımda 2 gündür geçmeyen ağrı ve ara ara alt tarafımda hafif hafif ağrı oluyor sanki acılı gibi bazen kasıklarımda da oluyor hemen geçiyor öyle olan varmı acaba bide kafaya çok takıyorum açıklığım olduğu için olmuştum yatış verdi doktor sürekli yatıyorum da hani insan birşey olur diye korkuyor 🥺