Eylulunannesi-2 Eyani insallah hepimize nasip olur. Benm evmde küçük cok yerim yok işte babanne annenne alıyor bende gönüller i olsn dye ses etmedm ama coo sarrt. deglms babynest yine hepsni kullanmak nasip olur umarm
Nhlady Eyani Ben sevibabynin reflu yatakli babynestini tercih ettim kullanisli duruyor simdillik bakalim bebis gelince nasil olicak
Ozlem23 Eyani bazen uyurken içine koyuyoruz rahat oluyo koltuğun üstünde duruyo öyle hareketlenince oyun falan oynarken yere koyarım diye düşündüm bizimki biraz büyük açılınca bayağı büyük oluyo
Eyani Ozlem23 hayırlısı bakalım, şimdilik ana dizi ile reflü yatağına karar verdim, nasip olursa birde onları deneyeyim