Deniz95 kız kardeşim doğum yapana kadar 3 ay boyunca her gittiği doktor bacak boyu kısa dedi. Bebeğin babası boyu ortalama altından ondandır diye düşündük ama ister istemez çok korkmuştuk. Ayyy şimdi bebek doğdu 3 aylık maaşallah Nur topu gibi. Sakın takma kafana kardeşim ile 3 ayı zehir ettik kendimize düşünmekten. Genetik faktörleri göz önüne almıyorlar hiç.