ebrunuz__ hayır bana doktorum kullandırmadı pamuktan kendime ped yaptırdı. Yassı pamuklar var eczanelerde satılıyor üstüne gazlı bez sardım ped gibi yaptım onları kullandırdı. Ama o hava alması için onun altına da ped koydum kanamam geçmesin dışa diye. İlk başta hastanede kaldığım için ped koydum sadece sarılığımız yükseldi ilgilenemedim tahriş olmuştu. Hastaneden o pedlerden verdiler sağolsunlar eve gelincede ben kendim yaptım.