Kizlar 27 haftalık gebeyim. Son iki haftadır karnımın üstünde ağrı oluyor. Geriliyor karnım bir süre sonra yine eski haline dönüyor sonra tekrar geriliyor bu şekilde düzensiz kasılmalar oluyor. Ve bir haftadır da alt tarafımda ağrı var. Pelvik bölgesinde . Doktora gittim progestan 200 başladı. Ama doktorda çok kararsızdı. Sizin 26 27 haftalarda böyle bir durumunuz oldu mu? Bebek iyi. Kilosu duruşu plesantasi felan iyi sadece ağrılar var. Sizde durumlar nasıl?