Merbe Merhabalar bugün ikili testimiz vardı .herşey yolunda çok şükür ancak cinsiyet için hiç birşey söylemedi daha küçük dedi .iri uzun bir bebek olucak dedi .kemik yapısından anlıyorlar diye duymuştum .sizler hangi haftada öğrendiniz cinsiyetini??
Tubiikkoo Merbe bizde bugün gittik ikili teste ama maalesef bizede henüz erken dedi ve söylemedi 🤷🏻♀️
Nzlozkn Merbe bana da ikili testte söylemedi 10 gün sonra sonuç göstermek için farkli bir doktora gittigimde söyledi
kisiminbahari Merbe bize doktorum söylemişti hatta ikiz gebelikti suan 2 kız gibi görüyorum demişti ama net değil demişti ama 16 haftalıkken tam öğrendik 2 kız doktorumuz doğru bilmişti yani
Tubiikkoo Merbe bende öyle düşündüm açıkçası bana kız gibi geldi ama doktorum 3 hafta sonra geldiğinde bakarız şimdi çok erken dedi neyse sağlık olsun elbette göstercekler eninde sonunda 🤷🏻♀️
pikachuu Merbe ben 12. Haftada erkek oldugunu ogrendim 1 hafta snra kesinlesti. Cabuk ogrendik. Aslinda bellidir de iste soylemiyor doktorlar
Kbra_em Merbe ikili de ve 16. haftamızda kız dedi doktorumuz 20 de erkek :) şimdi ayrıntılıyı bekliyoruz :)
Yagmurgel2020 11+2 de ikili taramada gördüm ama haftaya gel tam emin olayıö dedi 12+3 de gittim erkek dedi %95 hatta çok net ama yinede bilemeyiz faln dedi ama bildiğin erkekti organı çok belliydi