Ozlemcigimmmm Haftada çalışabilir raporu aldım doktor 26 mayısda gel doğum iznine çıkacaksın dedi ancak 26 sı doktorun randevu sistemi kapalı ameliyat günü 27 mayısa aldım bir gün geç alınınca sıkıntı olur mu