Bugün tam 36+0 oldum kontrole gittim nstde hareket etmediği için beğenmedi doktor sonra ultrason muaynesi etti kilosunu söylemedi ama 35 haftayla uyumlu dedi bi şeyler yedikten sonra tekrar nst ye girdim normal dedi ben 12 kilo aldım şimdiye aslında her gün düzenli kahvaltı yapıp meyve yiyorum süt yoğurt tüketmeye çalışıyorum böyle olması normal mi yoksa bu durum düzelir mi? Pazartesi tekrar kontrole çağırdı