cennetkokulum_ Ya kızlar ben 6+4 gebeyim karnımda böyle sürekli bir atış gibi bisey hissediyorum sizler de var mı bu durum yoksa tamamen psikolojik mi?
Hafissee cennetkokulum_ olabilir tabi bende ilk zamanlar bilmiyodum zamanla ögrendik hareketlerini de ilk gebelikse 24.haftaya kadar anca hissedersiniz en gec ama kalp atışı keşke hissetsek ama maalesef😁
Hafissee Jewerly 3 mm lik dediniz embriyo değil artık bir fetus bebek haline gelmiş yani muayene de kalp atışı o haftalarda duyuldugu için dışardan atan şeyi kalp hissetmesi normal
cennetkokulum_ Hafissee dimi keşke öyle bisey olsa 20 mayısta kontrolüm var inşallah kalp atışını duyarım