Gizemmm12 pembesarelle aşk-ı memnu sayesinde pek güzel şeyler çağrıştırmıyor bu isim bana nedense hep bi tuhaf geliyor bana
Ebrununbebe pembesarelle çok güzel bi isimi ama mimli bi isim biliosunuz efsane bir dizinin efsane karakteriydi çok alay olur
2prensesannesiiiii Serpil-3 Kesinlikle çok bende kızımın adını ravza koymayı düşünüyorduk ranza diye dalga geçerler diye koyamadık