3prensesannesiii BirMelekAnnesi1 2. kez gideceğim bende 17 mayısta ilkinde çok memnun kaldım ben aynı özel hastane gibi ilgilendiler inşallah doğumda da memnun kalırım genelde iyi bahsetmiyorlar bu hastaneden ama yaşayıp göreceğiz artık
Gamzeee89 BirMelekAnnesi1 ben ilk doğumumu orda yaptım ama felaketti sezeryan oldum yoğun bakımda ilgi sıfırdı serumun ucu çıkmış gelip kontrol bile etmediler saatlerce boşa orda yatmişim bebeği emzirmek için bile wermiyorlar bide azarlamişlardı umarım şuan öyle değildir
Almila1 BirMelekAnnesi1 ben ilk dogumu mu o hastanede yaptım gayet ilgililerdi hiç yalnız kalmadım diyebilirim
Ahsenilayinannesi Bi arkadaşım orada doğum yaptı özel odasının temiz olduğunu ve memnun kaldığını söyledi.
BirMelekAnnesi1 @3prensesannesiii Evet kontrollerimi orda oluyordum fakat artık son ayımdayim Bu hastanede doğum için iyi şeyler duymadım o yüzden tedirginim ilk gebeliğim korku var açıkçası
BirMelekAnnesi1 @Gamzeee89 hadi ya zaten tek tük iyiler denk geliyo olmazsa başka bı hastaneye giricem sadece doğum için
Gamzeee89 BirMelekAnnesi1 walla canım bencede başka hastaneye git hacettepe şehir hastanesi bunları çok övüyorlar 2 arkadaşım war hamile biri hacettepede yaptı doğumunu biride şehir hastanesine gidio çok memnunlar
BirMelekAnnesi1 @Gamzeee89 zaten etliğe evim yakın olduğu için gittim ama sadece doğum için bile olsa şehir hastanesinin baya iyi olduğunu duydum herkes çok memnun