adrmz54 Selam arkadaşlar..iki doktor farklı hafta dedi..biri 11+4 dedi.. başka doktora gittim 12+6 dedi.. böyle bir durum yaşayan varmı ? Bende kararsızım hangisi acaba 🤣🤷♀️
Busra_gunyuzlu @adrmz54 canım doktorlar usg dekı bebegın boyuna göre hafta söylüyor sen son adet tarıhıne göre hesapla o doğru 🙏
Lulemom O boy manuel olarak ölçülüyor. milim kaydırsa başka gün çıkıyo. Adet tarihine göre olanı baz alırlar genelde. Zaten haftası 1-2 hafta önde ya da geri de sorun olmuyo.