gel_artik_bebegim tugbaaltuner bence ikisni birlikte söylemek biraz zor bir youtuber mihra aksa koyucakmis benim hoşuma gitmisti😊
Dadas tugbaaltuner Rana mihra olabilir bence 🥰 anlamları da çok hoş inşallah öyle biri olur güzel prenses 🥰❤️🤲
gel_artik_bebegim tugbaaltuner ben de çocuğuma koymam ama orda duyunca değişik gelmişti ama mihra bence güzel ☺
LawyerEce tugbaaltuner Bence sadece Rana güzel ya. Hem dinen uygun, hem yaşlıların dili dönecek türden. Hemde anlamı güzel ve kısa. Yeni moda isim de değil kesinlikle tek başına Rana diyorum. 🤷🏻♀️
Gulbeyazk tugbaaltuner rana ebemizin adı o kadar naif o kadar sevecen o kadar çalışkan tatlı dilli bi kadın ki onu her gördüğünüzde eşimle kızımız olursa rana koyalım istiyoruz 😊