eslemeslem Ozl27 senin ki yine iyi ben 32 oldum hala bulamadım 😂 tüm isimler çok fazla kullanılıyor ben fazla kullanılmayan ama güzel isim istiyorum
greybrde Ozl27 zeynep koymuyor olmana sevindim öncelikle bu sene aşırı çok çünkü 😂 ben elizan doğa veya arya doğa koyucam anlamlarıda kendileride güzel
Ozl27 eslemeslem aylis nasıl sence çok fazla kullanılmayan ve farklı bi isim ama yabancı gibi geliyo bize
aslihanerogl Ozl27 bende 29. Haftadayım iki isim arasında kaldık Gülmina gülsima sizde düşünebilirsiniz bu isimleri
Muratnannesi Ozl27 benim kızımın adı Nare olacak. Zeynep Melek Sahra Zahra Hüma bunlarda çok beğendiğim isimler