Merhaba . Dünden beri bebeğimde hareket hissedemiyorum dün 1-2 kere hissettim gibi ama çok yavaştı .Kasığımda hatta affedersiniz vajinanın üstünde kalp atışı gibi bir hareket hissettim dün ve bugün Buda hareketten sayılır mı ? Şuan köydeyim hastaneye uzağım biraz gidip gitmemekte kararsız kaldım.