Merhaba arkadaşlar 14 haftalık gebeyim bugun doktora gitiğimde bebeğin akciğerinde sıvı oluştuğunu soylediler daha once boyle birşeyle karşılaşan var mı varsa nasıl bir yol izlendi daha sonra neler yaşandı daha oncede iki tane duşuğum olduğu için bir daha boyle bir şey yaşamak istemiyorum lutfen boyle bir şey yaşayan varsa cevap verebilirmi teşekurler