gaamzee Arkadaşlar hep burda okurdum şöle saçım uzadı böle saçım uzadı diye ben 6,5 aylık oldum öle saçımda aşırı bi deişiklik yok hala omuzlarımda🤪 neden olabilir. Hayalim doğuma kadar belime kadar gelmesiydi😁
depsizoo gaamzee Çam terabentin yağını deniycem ben salak gibi kestirdim saçımı eski saçımı özledim 🤭
Cilekkz-22 gaamzee bende 2017 şubat ayında kestirdim hala koltukaltı hizamda felan ne olsa da uzar bilmiyorum bende böyle belime kadar saç istiyorum ama nafile galiba genetik 😁😁😁