Salllleee aslında tamamıyla doktorun yönlendirmesine bağlı olarak değişkenlik gösterir ama şeker yükleme olarak düşünmemek lazım glikoz tolerans testi asıl adı. Günlük hayatınizda asla seker tuketmeyen biri iseniz spor yapan, hareketli yaşam tarzına sahip biri iseniz doktorunuz gerek görmeyebilir. Günlük hayatinizda seker tüketen biri iseniz orada size içerilen serbetin hallicesi :) O içeceği icirmelerinin nedeni de seker oranında standart yakalamak. Baklavada veya herhangi bir tatlıdaki glikoz oranı standardı vermeyebilir. Benim bilgim bu yöndedir siz araştırıp sağlığınıza uygun şekilde doktorunuzla hareket edersiniz.