Gamzetoprak Dört ay önce normal doğum yaptım bı kaç kere vijinamdan sesler geldi. Afedersiniz osuruk sesi gibi sanırım hava dolması nedeniyle sesler geliyor ve bu sesin gelmesine hiç bir şekilde engel olamıyorum. Bu ne zaman geçer acaba ? Bunu yaşayan var mı? Tecrübeli anneler yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
sudamlasi Gamzetoprak ben doğum yapmadım daha ama hamilelikten önce de ara sıra oluyodu gaz var gibi oluyo orda ama bi çaresinin oldugunu sanmıyorum canım
Babyboy24 Gamzetoprak ne zamanlar oluyor bu durum? Eğer ilişki sırasındaysa pozisyondan kaynaklıdır. (Dogi dedikleri pozisyonda hava birikintisi çok oluyor) internetten araştırabilirisn daha fazla ilerisini anlatamam🙈
Arasinannesi Gamzetoprak inşallah Bende normal doğum yaparım da vajinamda senfoni orkestrası çalar 😂😂
parasetamoll Gamzetoprak vajina osuruğu diye bi olay var araştır istersen doğumdan sonra vajina buna daha müsait oluyor
Gamzetoprak Babyboy24 yani evet ilişki esnasında da bu sorunu yaşadığım oldu ama bu iki gündür sabah uykudan uyanıp ayaklandigimda da olmaya başladı. Bacak arasını açık bırakıp uyuduğumdan mıdır nedir anlayamadm
Burcum Gamzetoprak rahim küçülüyor, eski şeklini alıyor. O sırada da gaz çıkışı gibi hava boşalması oluyor. O ses o kaynaklı çıkıyor yani.
Arasinannesi Gamzetoprak kuzum yanlış anlama sakın amacım dalga geçmek değil 🙏 aklıma geldi biran sadece 🙈