Merhaba kızlar;
bugün şeker yüklemesi için hastaneye gittim 50 ilk glikoz verdiler. Bütün aşamaları tek tek yaptım daha sonra eve geldiğimde beni aradılar.Doktorumun sekreteri kan tahlillerimi ve idrar tahlilimin normal çıktığını herhangi bir sorun olmadığını fakat şekerimin yüksek çıktığını bu sebeple doktorun bu şekilde teşhis koyamayacağını söyledi. Pazartesi tekrar gitmem gerektiğini Ozamana kadar fazla şekerli ve hamur işi tüketmemem gerektiğini pazartesi 100 milimlik şeker yüklemesi yapacaklarını söylediler. Şu an çok korkuyorum bunun nedeni ne olabilir daha önce aranızda bunu yaşayan var mı çünkü bana detaylı bir bilgi vermediler neden kaynaklandığını niçin meydana geldiğini söylemediler cevaplarınızı bekliyorum