Merorich Çooook normal canım benim okadar ama okadar çok ağrım vardı ki hep bi korku halindeydim. Ama kanaman olmadığı müddetçe sakın korkma hepsi normal bunların ☺️ 3. ayım yeni bitiyo ve ben hala aynı ağrıları yaşıyorum. Ama herşey normal çok şükür 🤲 Sende korkma rabbim tamamına erdirsin inşallah ☺️