zezeyyy Tam bana göre bir post öncelikle hayırlı olsun canım sağlıkla büyütmek nasip olsun 🤲 bende cuma günü ikinci sezeryanımı olucam nasipse merak ettiklerim şunlar ağrı durumun nasıl ilkine göre dahami fazla bide aynı yerden mı kesiliyor yoksa 1 cm üstten mi şuan uyuşukluğun gećmistir sanırım yürümeye başladın mı tavsiyelerin var mı