Merhaba bayanlar. Doğumda giymek için sabahlıklı pijama takımı almayı düşünüyorum. Gecelikte almalı mıyım kararsız kaldım. Gecelik illa gerekli oluyor mu? Bir de renk beyaz almayı düşünüyordum fakat baktığım ürünlerin yorumlarında hep iç gösterdiği yazıyor. Sizler nasıl bir şey tercih ettiniz? Deneyimlerinizi paylaşırsanız ve aldığınız ürünlerin fotoğraflarını atarsanız sevinirim😊