Badeeemm canım muayene 237 TL oldu. Ben geçen yıl Şubat ayında kızımı aldım kucağıma 3900 dü doğum . Ama inanılmaz memnun kaldım hastaneden de . Çok naifler çok yardımcı oldular . Şimdi de 29 haftalık oğluma hamileyim sürpriz gebelik bu gidişimde doğum ücretini de soracağım