NurCeren00 Hamilelik esnasında kan pıhtılaşması için genetik test yaptıran var mı ? Doktorum istedi yaptırdım. Sonuçlar çıkacak ama sanırım gebelik esnasında yapılması doğru sonuç vermiyormuş. Önceden yaptırmak gerekiyormuş. Bilginiz var mı ?
annelinkoo NurCeren00 benim kimyasal düşüklerim olduğu için istenmişti yaptırdım ama kan yetersiz geldi bir türlü sonuç alamadım we o ay hamile kaldım pıhtı şüphem olduğu için coraspin kullanıyordum
Yuceroglu NurCeren00 onun türleri var zaten gebelik öncesi ve sırası diye. Biz fetal dna testi yaptırdık. Gayet de doğru sonuç veriyor yapılıyor merak etmeyin.
Bahar2622 NurCeren00 merhaba ben hamileyken yaptırmıştım sonrasında yenileme gereği de duymadık yani doktorum bu konuda herhangi birşey söylemedi🤷♀️
annelinkoo NurCeren00 yok hayır istemediler dediğim gibi tekrarlayan düşüklerden dolayı istemişlerdi zaten. Dr istediyse doğruluk payı wardır ya önlem amaçlı iğne weya ilaç yazar en azından
NurCeren00 annelinkoo anladım çok teşekkürler 🥰. Benim amcamda ve babamda emboli oldu. Kan pıhtısı ciğere attı. Amcama yapılan genetik test pozitif çıkınca doktor bana da istedi. Bakalım şu an ilaca başlamadık bir sonuçları görelim.
NurCeren00 Bahar2622 aa çok sevindim. Bende yaptırdım 26sında çıkacak sonuç ama laboratuvar çalışanı “hamileyken yanlış çıkar bu test” diyince soru işareti oluştu. Tabi doktor ne derse o 🥰
Bahar2622 NurCeren00 bana hiç öyle denmemisti. Birde nacizane tavsiyem eğer şüpheniz varsa sonuçlar çıkana kadar önlem amaclı tedavi isteyin doktorunuzdan❤
NurCeren00 Bahar2622 ben endişelendim aslında hem kendi doktoruma hem başka bir doktora gittim dün. İkisi test sonucunu bekleyelim dedi. Genetikler genelde anne tarafından geçer sizin baba tarafınızda bu gen var yüksek ihtimalle sizi etkilemeyecektir dedi. 🙏🏻 Bakalım bekliyorum. Çok teşekkür ederim