19+6 haftalık hamileyim dün detaylı ultrasona gittim. Ultrasonda 19+5 hafta ile uyumlu çıktı 1gün gerilikten bişey olmaz diye düşünüyorum ama bu bir baslangıcta olabilirmiş. Ultrasona bakan dr önemli bir detay olsa söylerdi diye düşünüyorum ama bişey demedi. Kağıda yeni baktım solda notch izlendi yazılmıs ve 36.haftaya kadar aspirin kullanımı önerilir yazıyodu. Böyle bişey başına gelen ve düzelen varmı biraz korkuyorum haftaya kendi doktoruma gidicem. Dün ona yazanları attım sadece coraspirin kullan 34.haftaya kadar dedi bugün içmeye basladım ama zararı olurmu kullanan ve bu durumu yaşayan varmı lütfen ????? 😣😣😣