hamileana Kızlar ikinci doğumu suni sancı ile yapan var mı? Benim günüm doldu 40+1 oldum bugün kontrole geldim acile doktor 41 haftaya kadar sancın gelmezse yatırıp suni sancı vericez dedi doğum ilerler mı açılma olur mu kafam da deli sorular
ikincimucizemmmm hamileana canım suyum geldiği için 37. Haftamda suni sancı ile doğum yaptım toplam beş saat sürdü son bir saat zordu ama gerisi mucize birşey sagsalim kavuş
Makblekya hamileana inşallah kendi sancın gelir de öyle doğurursun ❤️ Suni sancıda açılmayı sağlıyor kimisi daha uzun sürede kimisi daha kısa sürede yapıyor doğumu
ysfali06 hamileana bu tamamen kişiye göre değişen Bi durum. Kimisi 1 saat suniyle açılması tam olur kimisi 24 saat suniyle açılması olmaz. Siz hep iyiyi düşünün güzel olanı çağırın İnş Bi avazda doğurursunuz 🤲
hamileana ikincimucizemmmm inşallah canım amin çok telaş yaptım 6 günüm var inşallah kendi sancım gelir
Selma33 Ben sabah 9 da açılma var suni sancı verelim dediler gece 5 de doğum yaptım bi türlü açılmadı 🙁 çok cektim o yüzden suni sancıdan çok korkuyorum