Mom047 aslında kilon çatlamamaya müsaitmiş keşke bebek yağı falan sürseydin. Ben 47 ile hamile kaldım doğuma 73 kilo gittim , ikiz olduğu için devasa bi karnım vardı ve birsürü yağ krem kullanmama rağmenheryeri kıpkırmızı çatladı. Doğum yapalı 1 hafta oldu karnımdaki çatlaklar çok belli olmuyor. Daha kötü görünür zannediyordum. Sende şimdi bebek yağı falan sür daha fazla çatlamasın doğumdan sonra o kadarcık belli olmaz hiç.