Kızlar şeker yüklemem yüksek çıktı 165 çıktı 75 mg yapıldı sürekli canım çikolata vs istito bitter yiyorum yalnız. Dikkat ediyorum yemek konusunda ama 2 saat ölçtükten sonra 117 felan oluto doktorum 120 yi görürsen insln başlarız dedi bi türlü düşmüyo neden acaba 😔 bu arada 29.haftamdayım