Vakti-sukut1990 2 gün önce spinal sezeryan oldum amelşyathanede kokumdan omzuma bir ağrı saplandı sanki özüm yerinden çıkmış sezeryanı unuttum ameliyathanede omzum diye ağlıyordum üşüttüm mü yoksa sezeryanın yan etkisi mi bilemedim yaşayan var mı
Gull_94 Vakti-sukut1990 ıgne yapılırken veya sonrasında harekt etmemk gerek dıye bılıyorum hareketınkısıtlı tutmadıysanız olabılır bı postta daha okumustum benzerını ysayan vardı zamanla gıdıyomus ama cok sıddetlendıgınde doktra bı danısın onerecgı ılaclar olur mutlaka🙏🏻
Visne_Cicegi Vakti-sukut1990 bendede olmustu canım hemsire fark etti elim sürekli orda olunca bu sezeryan acısını bile unutturur demisti sicak su torbasi ve dikloron krem getirip masaj yapa yapa surmustu sicak tutmak gerekiyor lohusaliktan surekli terleyip sogudugumuz icin oluyo galiba omuzunda surekli havlu olsun demisti insallah ise yarar
Vakti-sukut1990 Visne_Cicegi çok teşekkürler canım gerçekten sezeryan ağrısını unuttum dinlemiyorum bile yatınca ağrı yapıyor daha çok uygulayacağım söylediklerini