Elsa Arkadaşlar 18.haftam bitti 19 . haftama girdim ama karnım ve kasik ağrılarım var bu normal mi yaşayan varmı 😥☹️
Tarcin Ben de yaşıyorum canım bazı günler yoğun bazı günler daha az şekilde. Doktoruma sormuştum kanama olmadıkça normal demişti