Assllaydn Kızlar selam 13 haftalık hamileyim bugün doktor ultrasonda bebeğin eşinin yanında bant gibi bişey var dedi. Başınıza böyle bir şey geldi mi bu bebeğe zarar verir mi bilginiz var mı acaba
Turunculimon Benimde küçük bir bant görmüştü. Sorun oluşturmaz demişti. Bebek büyüdükçe kayboldu. Çok şükür şu an kızımda bir sorun yok. Doktor ciddiye almadıysa sıkıntı etmeyin. Takip ettirin sadece