Haticesari35 haziran ayında doğum yapıcam, ona göre hazırladım çantamı. Biraz fazla koymuş olabilirim ilk gebeliği ve az olmasındansa çok olması daha mantıklı geliyor bana 😄
Bebeğim için ;
2 tane 10lu hastane çıkışı
2 tane 5li hastane çıkışı
3er tane alt ve üst zıbın
Müslin örtü
7-8 tane çorap
15 tane bebek bezi, 2 tane alt değişme örtüsü, yeni doğan ıslak havlusu
Pişik kremi
Emzik, biberon, mama (her ihtimale karşı)
Her birini keseleyip koydum valize, takımların içinde yine ayrı olarak bez var.
Kendim için ;
Gecelik ve sabahlık takımı
2 adet düğmeli pijama takımı
2 adet emzirme sütyeni
2 adet emzirme atleti
Bolca iç çamaşırı
Şal, hazır bone, yazma
Çorap ve 2 adet terlik
Çıkarken giyeceğim kıyafet
Depend
Elektrikli göğüs pompası
Göğüs kremi
Gümüş göğüs kalkanı
Göğüs pedi
El,yüz, vücut havlusu
Küçük bir bakım çantası (diş macunu, fırça, kapatıcı, rimel)
Hastanede veriliyor ama ben de süt artırıcı olduğunu düşündüğüm için üzüm, kayısı vb. hoşafı yapıp getiricem yanımda
Hurma, kuruyemiş koyduğum bir saklama kabı
Ve tabi puseti ve pusetinin içindeki puffy battaniyesi 💜