Ozge98 Aysunduruu Yaa benim kızımda da oluyor her gün mutlaka 🙈 içim gidiyor o böyle 5 10 dk boyunca hıçkırınca üzülüyorum 😌
aslannaz21 Aysunduruu bizde 36+2olduk benim bebisi de tutuyo gunde 3 kere tuttugu oluyo masallah cigerleri gelisiyomus cok şuķur
mucizemm01 Aysunduruu bu iyi birsey benimkide sürekli hickririr bu demek oluyorki amniyon sivisini yutabiliyor ve cigerleri iyi calisiyor emme refleksini de iyice kavramis anlamina geliyormus
Hafissee Mumin duymak değil de ritmiş atınca hıçkırık oluyo 😁 ben baya uzun zamandıe hissediyorum şuan 30+5 iz😁
kadriye25 Mumin duyulmuyor tabi ki karnının belli bir yerinde ritmik şekilde atış oluyor 3 5 dakika süren o işte hıçkırık 🤗🤗