Prego quattro vip travel sistem kullaniyorum 17 aylık oglum var memnunum. Biraz ağır ama yolları cok iyi eziyor oglum iki pusetinde de cok rahat etti ediyor ilk 6 ay oto koltugu puset kullandık sonrasinda diğer kabinine geçtik. Ikinci cocugum icin de onu kullanacagim. Asansörünüz varsa merdiven basamak çıkarmak zorunda değilseniz oldukca rahat edersiniz.