Setude doğru o kısmı yazmayı unutmuşum, gerçi kişiden kişiye değişiyor gecelik ile rahat edenler var ben normal zamanda bile yapamıyorum ondan direk öyle yazmış oldum. Ama sezeryan da doğum yapmadım onu da bilemem acaba pijamanın lastiği yaraya değer rahatsız eder mi bilmiyorum…