Deniz59 Senem_turp35 ben gittiğim zaman kıza benzetti Pazartesi günü randevum var 16 haftalık olcaz bakalım inşallah öğrenirim
es_aybala Senem_turp35 özele gidiyorsanız tahminde bulunabilir belki ama devlette kesinleşene kadar söylemiyolar
Mom54544 Senem_turp35 Tahmini olarak kız dedi 16 da 3 luye gittiğimde yüzde 80 dedi daha da gitmedim bayram sonu inşallah canım eğer kendinden eminse bisiler tahminde bulunabilir devletse demez galiba öyle görüyorum buralarda erken soylemiyomus sanırım
Senem_turp35 Deniz59 saolun tesekur ederim haftayabsali gidicemde pazartesi tam 12 haftalik olucam o zaman ikili taramayi yaptirmayi dusunuyorum