Begkar Merhaba arkadaşlar 34 haftalık hamileyim idrar yollarım yine enfeksiyon kaptı doğal çözümleriniz var mı onerebilceginiz
SudeSelennnn Begkar bu idrar yolu enfeksiyonu hiç bir şekilde geçmiyo 38. Haftanın içine girdim daha hâlâ devam ediyo. Çok illet bişey 😒
Jade06 Ben de 38+6′dayım. İdrar yolu enfeksiyonum varmış, bugün öğrendim. Karnımın altı ağrıyordu iki gündür. Sarı akıntım da olmuştu. İlaç verdi doktorum, umarım kısa zamanda düzelir. Çok rahatsız edici bir durum gerçekten🤦♀️
Begkar Jade06 benim daha öncede oldu ilac kullandim yine tekrar etti çok kötü ağrım var benimde canım umarım şifa buluruz bebeklerimizi sağ salim alırız kucaklarimiza