Gzmglce042428 Bende aynı şikayet ile kontrole gittim, demir eksikliğim vardı tam sınıra düşmüş demir ilacı kullanıyordum zaten dozunu yükseltti, birde magnezyum yazdı, vitaminden zarar gelmez dedi, birde d vitamini… eksiklik bas ağrısı, yorgunluk yapar dedi. Migren değilse belki sizde de bu eksiklikler vardır, bir kan tahlili isteyip doktorunuza danışın derim, geçmeyen baş ağrısı çok zor… Allahım şifa versin tez zamanda